Kontroll-sentralen

(Rapport fra drømmeland)

Jeg klatrer i en bratt fjellside sammen med forskjellige folk fra Hotel Cesar. Farlige stup omgir oss. Men jeg opplever at fjellet er vennlig, strekker ut kanter jeg kan gripe / få fotfeste i på veien opp. Jeg når toppen og takker fjellet for hjelpen. Jeg treffer Eva Rosenkrans. Sammen går vi ned på et platå og går inn i hva vi kaller kontroll-sentralen. Derfra kan vi styre hele verden.

Vi fordeler rollene oss imellom slik at hun tar seg av politikk og diplomati mens jeg tar meg av kommunikasjon, infrastruktur og militærstrategi. Hun er kledd som forretningskvinne. Selv er jeg kledd i blå admiral-uniform. Så er vi klare til å ta over styringen.


Denne drømmen er vel en oppfølging av admiral-drømmene, som lett finnes ved å søke på «admiral» i søkefeltet øverst til venstre.

Legg igjen en kommentar