Et vakkert klokkeslett

I reklamen er klokken alltid ti over ti (eller ni over ti) – hvorfor det? Reklamefolkene ble vel enige om at dette var «det vakreste klokkeslettet», det klokkeslett som tok seg best ut på urskiven. Det ser ut som om tiden smiler til deg.

Det hele begynte hos Rolex i 40-årene med ti over ti. Et «mer moderne klokkeslett» er ni over ti – regnes som mer dynamisk i tillegg til å være smilende. Så pass på når klokken er ni over ti, morgen og kveld. Det er kanskje et godt tidspunkt til å foreta seg noe spesielt.

skjermbilde-2016-09-15-kl-23-21-11

Reklamer

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google+-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s